სენეკა: როდესაც ვასწავლით, თავად ვსწავლობთ. ლეონარდო და ვინჩი: არასოდეს ვიღლები სხვების სამსახურში. ვოლტერი:-არასდროს გააღმერთო ბავშვი, თორემ გაიზრდება და თაყვანისცემას მოგთხოვს. მონტენი:-ბევრი რამ უნდა ისწავლო, რათა შეიგნო რომ ცოტა რამ იცი...

понедельник, 29 декабря 2014 г.

კონფერენცია "ჩვენ ვიცავთ თანატოლების უფლებებს"

    ჩემმა სადამრიგებლო კლასის მოსწავლეებმა, გვანცა აფაქიძემ, სალომე ზაქარიაძემ  და  თინათინ ივანიშვილმა, გაიმარჯვეს ბლოგების კონკურსში "ჩვენ ვიცავთ თანატოლების უფლებებს" . მათ მიიღეს მონაწილეობა კონფერენციაში, რომელიც სასტუმრო "ჰოლიდეი ინნ"-ში მოეწყო.
   კონფერენციის მიზანი: ბავშვის უფლებების თემაზე მოსწავლეთა ინფორმირება, ტოლერანტობის, სამოქალაქო და სამართლებრივი ცნობიერების ამაღლება.
    კონფერენციას ასევე დაესწრნენ განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის მოადგილე, ლია გიგაური და სპორტისა და ახალგაზრდობის საქმეთა მინისტრი, ლევან ყიფიანი. მათ გამარჯვებული მოსწავლეები დააჯილდოვეს დიპლომებით და ფულადი პრიზებით. 
ქ.თბილისის 76-ე საჯარო სკოლის დირექტორი - ნათია სებისკვერაძე

მე ამაყი ვარ ჩემი მოსწავლეებით, ისინი ნამდვილად კრეატიულად მოაზროვნე ბავშვები არიან, ამაში  ჩემი პატარა წვლილიცაა, მე მჯერა, რომ ისინი არაერთხელ მასახელებენ მე. მთელი სკოლის სახელით ვულოცავ გამარჯვებას. ისინი ნამდვილად ღირსეული მოქალაქეები იზრდებიან. წარმატებები მათ..........

Комментариев нет :

Отправить комментарий